Έντυπες Αιτήσεις Γραμματείας

Τυποποιημένες αιτήσεις μπορείτε να αποστέλλετε απευθείας στη Γραμματεία του Τμήματος μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://eservice.upatras.gr/

 

Στο κείμενο της υπεύθυνης δήλωσης πρέπει να αναγράφετε (ότι ισχύει από τις δύο επιλογές):

α) Έχω απωλέσει την ακαδημαϊκή μου ταυτότητα και επιθυμώ την επανέκδοσή της. Σε περίπτωση που βρεθεί θα την επιστρέψω στην Γραμματεία του Τμήματος Επιστήμης των Υλικών.

ή

β) Επιθυμώ την επανέκδοση της ακαδημαϊκής ταυτότητας λόγω αλλαγής/διόρθωσης στοιχείων.

 

Αποστέλλονται τα έντυπα ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. μέσω ενός από τους δύο Ιδρυματικούς σας λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.).
Αιτήσεις από μη πανεπιστημιακό λογαριασμό θα αγνοούνται.

Οι φοιτητές του Τμήματος Επιστήμης των Υλικών που επιθυμούν να κάνουν αναστολή σπουδών πρέπει να προβούν στις κάτωθι ενέργειες:

Κατάθεση στη Γραμματεία:

  • της Αίτησης Αναστολής Φοίτησης
  • του Πάσο/Ακαδημαϊκής Ταυτότητας και του Βιβλιάριου Υγείας (όποιο από αυτά είχαν εκδοθεί) και
  • της Υπεύθυνης Δήλωσης, (με ελεύθερο κείμενο), προς τη Γραμματεία την οποία υποβάλλετε με τη χρήση κωδικών taxisnet και εν συνεχεία την αποθηκεύετε και την αποστέλλετε μέσω της εφαρμογής https://eservice.upatras.gr/Προσοχή, η υπεύθυνη δήλωση ΔΕΝ αποστέλλεται αυτόματα, από το gov.gr
  • Στο κείμενο της υπεύθυνης δήλωσης θα αναγράφετε: (ότι ισχύει)
    Σας γνωρίζω ότι:

1. ΔΕΝ ΕΧΩ  ‘Η ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ  ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΙΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 20.... - 20.....
2. ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΩ  Ή ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ  ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΤΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 20.... – 20.....
3. ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ  Ή ΕΧΩ ΑΠΩΛΕΣΕΙ  ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΜΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ/ΠΑΣΟ (επισυνάπτεται υπεύθυνη δήλωση απώλειας)
4. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ/ΠΑΣΟ

Κατάθεση σε Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου:

  • της κάρτας σίτισης στη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πατρών, εφόσον είχε εκδοθεί για το τρέχον Ακαδημαϊκό Έτος
  • παράδοση του δωματίου στη Φοιτητική Εστία του Πανεπιστημίου Πατρών, εφόσον ο φοιτητής/τρια διέθετε δωμάτιο στην Εστία
  • της κάρτας δανεισμού ΒΥΠ στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Πατρών, εφόσον ο φοιτητής/τρια διέθετε κάρτα δανεισμού

Οι ανωτέρω βεβαιώσεις (Σίτισης, Στέγασης, Βιβλιοθήκης), οι οποίες θα εκδοθούν μετά την κατάθεση των απαραίτητων εγγράφων στις αντίστοιχες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών, θα αναζητηθούν υπηρεσιακώς.

Σημείωση:  Η αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, αποστέλλεται στη Γραμματεία μέσω της εφαρμογής https://eservice.upatras.gr/

Οι φοιτητές του Τμήματος Επιστήμης των Υλικών που επιθυμούν τη διαγραφή τους από το Τμήμα πρέπει να προβούν στις κάτωθι ενέργειες:

Κατάθεση στη Γραμματεία:

    • της Αίτησης Διαγραφής
    • του Πάσο/Ακαδημαϊκής Ταυτότητας και του Βιβλιάριου Υγείας (όποιο από αυτά είχαν εκδοθεί) και
    • της Υπεύθυνης Δήλωσης, (με ελεύθερο κείμενο), προς τη Γραμματεία την οποία υποβάλλετε με τη χρήση κωδικών taxisnet και εν συνεχεία την αποθηκεύετε και την αποστέλλετε μέσω της εφαρμογής https://eservice.upatras.gr/Προσοχή, η υπεύθυνη δήλωση ΔΕΝ αποστέλλεται αυτόματα, από το gov.gr
    • Στο κείμενο της υπεύθυνης δήλωσης θα αναγράφετε: (ότι ισχύει)
      Σας γνωρίζω ότι:

    1. ΔΕΝ ΕΧΩ  ‘Η ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ  ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΙΤΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 20.... - 20.....
    2. ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΩ  Ή ΕΧΩ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ  ΔΩΜΑΤΙΟ ΣΤΗ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΕΣΤΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 20.... – 20.....
    3. ΕΧΩ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ  Ή ΕΧΩ ΑΠΩΛΕΣΕΙ  ΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΜΟΥ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ/ΠΑΣΟ (επισυνάπτεται υπεύθυνη δήλωση απώλειας)
    4. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ/ΠΑΣΟ

    Κατάθεση σε Υπηρεσίες του Πανεπιστημίου:

    • της κάρτας σίτισης στη Διεύθυνση Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πατρών, εφόσον είχε εκδοθεί για το τρέχον Ακαδημαϊκό Έτος
    • παράδοση του δωματίου στη Φοιτητική Εστία του Πανεπιστημίου Πατρών, εφόσον ο φοιτητής/τρια διέθετε δωμάτιο στην Εστία
    • της κάρτας δανεισμού ΒΥΠ στην Κεντρική Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Πατρών, εφόσον ο φοιτητής/τρια διέθετε κάρτα δανεισμού

    Οι ανωτέρω βεβαιώσεις (Σίτισης, Στέγασης, Βιβλιοθήκης), οι οποίες θα εκδοθούν μετά την κατάθεση των απαραίτητων εγγράφων στις αντίστοιχες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Πατρών, θα αναζητηθούν υπηρεσιακώς.

    Σημείωση:  Η αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, αποστέλλεται στη Γραμματεία μέσω της εφαρμογής https://eservice.upatras.gr/

Οι φοιτητές του Τμήματος Επιστήμης των Υλικών που θα γίνουν πτυχιούχοι στην τρέχουσα εξεταστική περίοδο και επιθυμούν να ορκιστούν μπορούν να υποβάλουν αιτήσεις ορκωμοσίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. επισυνάπτοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  • Αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας
  • Αίτηση εγγραφής στο Κοινωνικό Δίκτυο Αποφοίτων του Πανεπιστημίου Πατρών (προαιρετικά)

Σημείωση: Στην περίπτωση απώλειας του πάσο, πρέπει να επισυνάψετε επιπρόσθετα, σχετική Υπεύθυνη Δήλωση (με ελεύθερο κείμενο), την οποία υποβάλλετε με τη χρήση κωδικών taxisnet. Διαφορετικά, το πάσο πρέπει να αποσταλεί/κατατεθεί στη Γραμματεία έως την τελευταία ημέρα υποβολής αιτήσεων Ορκωμοσίας.